Foto

Man lär sig mycket när man är sjuk!

6 november, 2012

När man är sjuk orkar man inte blogga, då ska man vila. Man ska inte jobba eller anstränga sig. Missade J-lo konserten igår, jag orkade inte gå alls.

Känner mig lite halv dålig när jag vaknar, men nu känner jag mig mycket bättre. Har lite ont i huvudet, men de går nog över under dagen! Mer en detta får jag fan inte vara sjuk!

Imorrn ska jag tillbax till jobbet. Ikväll kommer jag att fota en väldigt speciell person och imorrn kommer jag tatuera mig!! yeahh! Därför så har jag inte tid o vara sjuk längre! Igår låg jag i sängen till kl 18:00 typ innan jag orkade göra något o äta.

page

Jag har också kommit på att jag måste redigera om i stort sätt allt jag gjort tidigare hahah! vilket jobb va? när man är sjuk lär man sig otroligt mycket roliga saker eftersom man kan ligga i sängen o kolla på youtube videos.

Igår testade jag lite nya saker som jag lärde mig och nu är allt så mycket lättare! Jag har aldrig gillat PS men de har jag börjat göra nu! Så jävla FETT!!

 

Foto

Fest på vardagsrummet. Pictures from Vardagsrummet

4 november, 2012

Vilken jävlar helg jag haft och den är inte ens i närheten av att vara slut! Jag har haft sjukt kul under dessa två dagar på V-rummet. Igår var det 1 års dag för klubben och jag var där för att fota under kvällen. Jag kom hem med 500 bilder kl 05:15!  Har hängt med Sabri under dessa två kvällar och han vet hur man festar! hahaha. Fast jag var inte så mycket med han. Vi båda sprang runt båda två när vi inte fotade eller djade. ahha

igår kväll drog vi vidare till Berns…! Svagt minne. väldigt svagt minne. Här är ett par bilder som togs under kvällen på V-rummet !

DSC02037DSC02045DSC02209DSC02223DSC02357DSC02332

 DSC02037DSC02045DSC02209DSC02223DSC02357DSC02332

 

Foto, Pressbilder

Photoshoot med Peter08

4 november, 2012

Idag gick jag från hiphop till något helt annat, jag fotade en annan bloggare. Fick fin besök av Peter08 som fick stå framför min kamera idag! Hade as roligt. Älskar och fota människor som kan släppa loss och ha kul. Vi satte på Chris brown och Peter dansade för fullt. Bilder blev super cool! Detta är absolut inte sista gången ni kommer få se han i min blogg. Kommer fota honom fler gånger.

Här är 3 bilder som jag tog på oss två innan han åkte hem!

 

DSC02742DSC02748DSC02752

Foto, Livebilder

Bilder från Bagis hiphop konsertPictures: Bagis

3 november, 2012

Igår var det ett stort ungdoms event i Bagis, bara två stationer i från mitt jobb… Självklart träffade jag på lite elever från skolan jag jobbar på, såg även till att det träffade dom artisterna som uppträde igår. Väldigt kul!

Bra jobbat till alla som gjorde detta event till möjligt, kul och se så mycket ungdomar samlade på ett ställe och så mycket kärlek!

Här är bilderna jag tog!