Foto, Pressbilder

En av de vackraste!Binta for duvetinte

7 november, 2012

Här har vi också en bild som jag bara älskar! Binta är fan ta mig en av de vackraste tjejer jag känner! Är sjukt nöjd med denna bild som vi tog i somras!

Behöver ni nya bilder så hojta på mig. melika@duvetinte.se

 Bilderna får inte användas utan loggan !!

DSC09163 2 2DSC09163 2 2

Foto, Pressbilder

La familia for duvetinteLa familia for duvetinte

7 november, 2012

Jag kan verkligen se skillnaden på hur jag fotade då och hur jag fotar nu! Jag ser stora framsteg för mig. Här är 2 bilder som jag tog på La familia i min studio. Dom var de första jag fotade och detta var i slutet av sommaren.

Behöver ni nya bilder så hojta på mig. melika@duvetinte.se

 Bilderna får inte användas utan loggan !!

LafamLafam

Foto, Pressbilder

Snyggaste bilden ever! Emilio Jonsyn for duvetinte

7 november, 2012

Är SJUKT nöjd med denna bild! Vad jag älskar Emilios ögon här! Denna bild tog jag i somras precis vid mig! Detta är nog en av de bilder jag är mest stol över som jag absolut kommer hänga på min vägg!  Jag har inte mixat något alls med ögonen, jag har bara gjort dom en aning ljusare för att starka upp dom. Har inte ändrat någon färg eller lagt på effekter.

Bilden tä tagen av mig och tillhör självklart duvetinte.se och det betyder att bild får ej användas utan logga!

behöver ni nya bilder, hojta. melika@duvetinte.se

DSC07869 ps2
DSC07869 ps2

Foto, Pressbilder

#Peter08 for duvetinte.se#Peter08 for duvetinte.se

7 november, 2012

Här har ni två bilder som jag tagit på bloggaren Peter08! Mer en detta får ni inte se på ett tag. Jobbar på en lite hemlig portfolio just nu hihih! yeey!

Behöver ni nya bilder så hojta på mig. melika@duvetinte.se

 Bilderna får inte användas utan loggan !!

peter08.duvetintepeter08.duvetinte2

peter08.duvetinte

peter08.duvetinte2

Foto, Pressbilder

Photoshoot med Sanny DahlbeckPhotoshoot with Sanny Dahlbeck

6 november, 2012

Skönt att jag var så pigg idag att jag orkade fota Sanny idag som bestämt! Han kom hem till mig vid 18:00 tiden så det blev inte så mycket bilder, men vi har bestämt att vi ska ta fler bilder och de ska vi göra med Sabri. Kommer nog ta en hel del bilder på dom två! Så jävla bra dom blir på bilder!

Blev sjukt snygga bilder på Sanny, ja är verkligen nöjd med dom vi tog! För er som inte vet vem Sanny är så kan jag berätta att han precis kom hem från  GLORY World Series i Rom, han kom på 3dje plats. Han är ju en  fighter.

Glad för hans skull att det gick bra!

Men här är en bild som vi tog, fixa till den lite snabbt. Ska ta och äta nu och sen ska jag fixa lite bilder!

Jag har verkligen gjort framsteg när det gäller bilder !

DSC028001

 

 DSC028001

Dagbok

Big Sean flyttar fram veckans Sverigekonserter

6 november, 2012

I morgon onsdag skulle han stå på Brewhouse scen i Göteborg, på torsdag på Göta Källare i Stockholm och på fredag på Babel i Malmö. Tyvärr meddelar nu den amerikanska rapparen att stora delar av hans Europaturné flyttas fram till februari och mars nästa år.

Big Sean jobbar just nu för fullt med att färdigställa sitt efterlängtade andra album och tvingas därför flytta fram de flesta av hans Europaspelningar nu i november till februari och mars 2013. Sean vill i förväg tacka hans fans för deras förståelse och poängterar  att han ser väldigt mycket fram emot att komma tillbaka och framföra nytt material från albumet ”Hall Of Fame” som släpps 18 december.

De nya datumen för de svenska konserterna blir Babel i Malmö den 8 mars, Göta Källare i Stockholm 9 mars och Brewhouse i Göteborg den 10 mars.

Köpta biljetter gäller för nya datum. Senaste datum för återlösen av biljetter är den 7 december och görs via respektive inköpsställe.