Här har vi också en bild som jag bara älskar! Binta är fan ta mig en av de vackraste tjejer jag känner! Är sjukt nöjd med denna bild som vi tog i somras!
Behöver ni nya bilder så hojta på mig. melika@duvetinte.se
Här har vi också en bild som jag bara älskar! Binta är fan ta mig en av de vackraste tjejer jag känner! Är sjukt nöjd med denna bild som vi tog i somras!
Behöver ni nya bilder så hojta på mig. melika@duvetinte.se
Jag kan verkligen se skillnaden på hur jag fotade då och hur jag fotar nu! Jag ser stora framsteg för mig. Här är 2 bilder som jag tog på La familia i min studio. Dom var de första jag fotade och detta var i slutet av sommaren.
Behöver ni nya bilder så hojta på mig. melika@duvetinte.se
Här kommer en bild på Pato Pooh som jag tog i somras! Resten får ni vänta med att se!
behöver ni nya bilder, hojta. melika@duvetinte.se
tillhör duvetinte.se får ej användas utan logga!
Är SJUKT nöjd med denna bild! Vad jag älskar Emilios ögon här! Denna bild tog jag i somras precis vid mig! Detta är nog en av de bilder jag är mest stol över som jag absolut kommer hänga på min vägg! Jag har inte mixat något alls med ögonen, jag har bara gjort dom en aning ljusare för att starka upp dom. Har inte ändrat någon färg eller lagt på effekter.
Bilden tä tagen av mig och tillhör självklart duvetinte.se och det betyder att bild får ej användas utan logga!
behöver ni nya bilder, hojta. melika@duvetinte.se
Här har ni två bilder som jag tagit på bloggaren Peter08! Mer en detta får ni inte se på ett tag. Jobbar på en lite hemlig portfolio just nu hihih! yeey!
Behöver ni nya bilder så hojta på mig. melika@duvetinte.se
Skönt att jag var så pigg idag att jag orkade fota Sanny idag som bestämt! Han kom hem till mig vid 18:00 tiden så det blev inte så mycket bilder, men vi har bestämt att vi ska ta fler bilder och de ska vi göra med Sabri. Kommer nog ta en hel del bilder på dom två! Så jävla bra dom blir på bilder!
Blev sjukt snygga bilder på Sanny, ja är verkligen nöjd med dom vi tog! För er som inte vet vem Sanny är så kan jag berätta att han precis kom hem från GLORY World Series i Rom, han kom på 3dje plats. Han är ju en fighter.
Glad för hans skull att det gick bra!
Men här är en bild som vi tog, fixa till den lite snabbt. Ska ta och äta nu och sen ska jag fixa lite bilder!
Jag har verkligen gjort framsteg när det gäller bilder !
I morgon onsdag skulle han stå på Brewhouse scen i Göteborg, på torsdag på Göta Källare i Stockholm och på fredag på Babel i Malmö. Tyvärr meddelar nu den amerikanska rapparen att stora delar av hans Europaturné flyttas fram till februari och mars nästa år.
De nya datumen för de svenska konserterna blir Babel i Malmö den 8 mars, Göta Källare i Stockholm 9 mars och Brewhouse i Göteborg den 10 mars.
Köpta biljetter gäller för nya datum. Senaste datum för återlösen av biljetter är den 7 december och görs via respektive inköpsställe.