Vilken jävla dag jag haft idag! Helt sjukt! Var på fotomässan hela dagen och köpte en hel del prylar som jag behövde! Blev sjukt inspirerad och kom på hur jag skulle fortsätta med mina projekt. Träffade en fotograf som var där och hade föreläsning om hur det är att vara en kändis fotograf.
Han hade fotat så många artister att jag blev otroligt nervös när jag pratade med honom. Visste knappt vad jag skulle säga när vi stod öga mot öga. Men jag blev inspirerad av hans bilder! Wooow!!!!
Sen var jag på av kärlek och nu är jag hos en tjejkompis som fyller år! Låter se vart kvällen tar oss. Kanske drar förbi vardagsrummet senare.
Aki feat. Kapten Röd – När Solen Går Ner Aki feat. Kapten Röd – När Solen Går Ner
23 november, 2012
Aki feat. Kapten Röd – När Solen Går Ner (Official Video)#Rödnovember
Spotify:http://open.spotify.com/album/6lR1cT9wfoS6mg8rQ9WazU
iTunes:https://itunes.apple.com/se/album/nar-solen-gar-ner-single/id577306356
Regi. Cristian Bernal
Foto. Christer Jähnke, C Bernal
Manus. Mig-L & Esperanza Garcia
Prod. Masse
Ett datum är satt! 5dec släpps den nya videon som jag bloggade om för någon vecka sen. Ni vet, från Stadsbild 2.
Kommer bli riktigt fet kan jag lova!
Missa inte detta imorrn.
Detta är ett event som jag ALLTID går på, men imorrn kommer jag inte kunna och därför skickar jag dit några av mina elever som kommer att fota och dokumentera!
Se till att DU också går dit!
Lil Wayne Ft Detail – No WorriesLil Wayne Ft Detail – No Worries
23 november, 2012För för någon dag sen släppte Lil Wayne en ny video tillsammans med Detail.
Look me in my face, I ain’t got no worries
I ain’t got no worries, I ain’t got no worries
See them shroomies keep me up, so I ain’t got no worries
I ain’t got no worries, I ain’t got no worries
You see money right there, yeah that’s Tunechi right there
Yeah that’s Mack Maine right there, and we ain’t got no worries
You see pussy right there, red-bone mangos right there
See them shroomies right there, and we ain’t got no worries
Har precis lämnat Dennis efter en middag på ett mysigt cafe! Vi satt, eller rättare sagt, han satt och ritade upp fortsättningen på tatueringen. Är helt slut nu, ska hem och typ sova på en gång. Om en vecka ska jag gadda mig så som det ser ut just nu.
Sitter just nu på jobbet och gör färdigt lite ramar och fortsätter lite med fotokursen. Börjar bli lite mer komplicerat nu. Jobbigt.
Fick ett rätt roligt samtal precis, det gillas!
Nu ska jag fortsätta jobba. Ville bara säga hej!
Ska träffa min tatuerare lite senare och rita klart tatueringen. wohooow


















