Dagbok, Personligt

Kompis, det går bra!

19 januari, 2013

Men fan va jag är duktig! Inte visste jag att jag var så här Jävla bra! men det är jag!

Jag tror att jag är klar med Affischen till min fest. Nu ska jag skicka den till Bella som ska godkänna den innan jag skickar den till Vardagsrummet för publicering.

Det kommer skapas ett event men under tiden kommer små saker ändras. Finns två personer jag vill boka till festen och det är ett företag som jag ska samarbeta med och allt detta ska läggas in när det går igenom.

Men imorrn ska jag fokusera min tid enbart på att göra klart alla bilder som ska framkallas och bli tavlor och idag ska jag välja ut 100 bilder som ska framkallas och bli små bilder.

Kommer bli sjukt nice, ser fram emot det! party party!

372329358479410302 7766872

Dagbok, Hip Hop, Personligt

Fuck Da WorldFuck Da World

19 januari, 2013

Startar dagen med en låt från Ace Hood som är relativt ny!

Nu börjar jag längta mer efter att få åka till USA! Har massor av roliga idéer som jag ska utföra där borta.  Ska köpa min biljet i April!

Min tanke är lite att göra det jag gör här, där borta fast bara en liten del av det! Jag tänkte åka dit i en månad och 2-3 veckor kommer jag vara ”själv” och sen kommer min syster ner eller om hon kommer hon och jag är kvar när hon har åkt.

Jag kommer vara i Närheten av LA och det blir perfekt för mig och mina idéer. Ska försöka planera in några grymma festivaler eller konserter. Det finns ett par artister jag verkligen vill se live som tex Eminem, Ludacris, Wiz Khalifa och MGK.

Det är sjukt svårt och säga att man vill se vissa artister live eftersom man sett en hel del. Eminem har jag redan sett live, men vill gå på hans konsert igen, dvs om han ens har några konserter!

Kanske gör ”en resa genom hiphop Usa”  Från sverige till usa. Hahaha de skulle ju vara något!

Hip Hop, Internationell Musik

Ny video: Wiz Khalifa – 100 BottlesWiz Khalifa – 100 Bottles

18 januari, 2013

DSC06788 2

Tydligen hittade Wiz 100 Bottles videon på sin hårddisk och beslöt sig för att ladda upp den!

Han är nog inte den ända som hittar bortglömda saker på sin hårddisk. Men det är alltid kul när man hittar något bra och visar upp det!

Original låten kan man höra på hans mixtape ”Cabin Fever 2”

Ni vet att jag alltid måste skriva något personligt, men denna gång fick bilden innehålla mig med en Wiz t-shirt från allyouwant.se