Ne-Yo och French Montana gör en väldigt bra remix på hit låten ”Let me love you”. Ett samarbete som jag tycker fungerar och jag skulle kunna tänka mig höra dessa på en original låt!
Ne-Yo och French Montana gör en väldigt bra remix på hit låten ”Let me love you”. Ett samarbete som jag tycker fungerar och jag skulle kunna tänka mig höra dessa på en original låt!
Jag älskar verkligen vinter bilder och idag ska jag ta mina första riktiga bilder tillsammans med min fotogrupp som jag har med ett par barn i 4an, 5an och 6an! Ska ta med mig ett par objektiv så att de kan ta bilder på olika sätt och på ett finare sätt.
Har massor av roliga idéer som jag ska försöka uppfylla på jobbet! Kanske blir någon av dessa bilder så pass bra att jag till och med använder de i min utställning!
Eftersom min utställning kommer vara bara för de inbjuda funderar jag på om jag ska lotta ut en inbjudan till någon. Vad tycker ni om det?
Kl är redan 22:00 ( i skrivande stund) och jag är sjukt jävla trött. Tränade stenhårt idag på gymmet! Kände mig som gubben på bilden! Helt slut!
Hade på mig min Mohammed Ali T-shirt idag på gymmet. Lär nog köpa den nya T-shirten.
Saker som får mig mindre motiverad är ibland vad som sker i bloggen. Älskar mina läsare, ta mig inte fel. Jag ser ju att det är fett me folk som är här inne och snurrar men det är ett väldigt litet antal som kommenterar!
Då och då droppar det in något snäll, roligt eller elakt. Alla är välkomna att skriva något! Men jag skulle uppskatta om det var fler som kommentera.
Finns det något ni tycker jag borde skriva om? eller börja ställa er fler frågor? Göra er delaktiga i diskussioner?
Älskar att ni är här och hänger, men ni får jätte gärna vara här och trycka till. Kommentera, klicka på gilla eller något annat!
Jag blir bara gladare!
Tror också att jag ska börja med min dagens outfit och lite mer personligare bilder. Hela mitt hus ser ut som en bombnedslag pga flytten! Men lovar er det kommer sånt så fort jag fått ordning på allt!
Nu ska jag gå och nanna kudden så att jag kan gå upp vid 05:00 och uppdatera bloggen så att ni har något och läsa när ni vaknar!
Videon till ”Aldrig tillbaka” feat Chords och Fille släpps 5:e Februari!
Albumet är producerat av Masse, Salla och Mack Beats!
#RedlineRecordings
Lägg in datumet och sätt på alarm!
Vad mer kan man säga?
Allt börjar närma sig slutet. Men jag har sjukt mycket kvar att göra! En så länge har jag skissat klart på 5 bilder. På fredag ska det vara helt klara eftersom jag måste till fotobutiken i helgen och lämna in bilderna och prata om hur stora de ska bli!
Tänkte att ni skulle få smakprov på lite bilder som jag suttit och jobbar på, vill gärna veta vad ni tycker om dessa bilder. 3 av dessa bilder kommer jag använda till visningen och de andra är jag lite osäker på.
Fördelen med att fota på konserter är att man får mycket mer användning till sina bilder! Den bilden jag inte tagit är på 50 Cent och den med Snoop är väldigt gammal och tagits med en vanlig kompakt kamera.
50 Cent släpper video till Major Distribution tillsammans med Snoop Dogg och Young Jeezy. Låten är från kommande albumet Street King Immortal som släpps till våren