Dagbok, Foto

Vinterbilder!

25 januari, 2013

Det jobbigaste med att fota utomhus på vintern är att händerna fryser till is och det är inte lika kul och fota!

Spelar ingen roll om man har vantar eller inte, det är is kallt!

Blev nöjd med bilderna jag tog på jobbet!

Vinter duvetinte

Dagbok, Personligt

Stjärnfall

25 januari, 2013

Nackdelen med att skriva om den typen av musik som man själv uppskattar och vill dela med sig av är att det inte släpps bra musik varje dag och då kan jag inte uppdatera som jag ska! Vilket gör det lite tråkigt!

Men i helgen ska jag styra upp lite roligare inlägg och blogga en aning mer om vad jag gör.

Känner även att jag skulle vilja plugga lite, ta någon kurs eller liknande. A R T är något jag skulle vilja plugga för att få mer kunskap inom de område jag jobbar med. Det är något jag länge varit intresserad av! Men pga vissa anledningar kan jag inte påbörja en sådan kurs, ingen kurs för den delen.

När läkarna har gjort klart min utredning kan jag ta tag i dessa saker.

inspiration bild

Men jag känner mig jätte peppad till att lära mig massor av nytt och göra klart bilderna!  I helgen ska de på tryck och jag är väldigt bra på att börja på saker som jag sedan inte kan avsluta!

Men mina bilder är prio ett och de kommer jag sitta med i natt och imorrn. På söndag lämnas de in för tryck!

Hip Hop, Internationell Musik

Funk Volume 2013: Hopsin, SwizZz, Dizzy Wright, Jarren Benton & DJ Hoppa Hopsin, SwizZz, Dizzy Wright, Jarren Benton & DJ Hoppa – Funk Volume 2013

24 januari, 2013

Seriöst, jag tycker verkligen Hopsin är en av de bästa just nu! Jag älskar verkligen hans musik!

Han är en av de få artisterna som sticker ut från mängden, som inte följer strömmen utan gör det han själv vill!

Hopsin kommer till Malmö, men det skulle vara riktigt grymt om någon bokade hela F.V! Det är något jag skulle vilja se!

I just love this! i want some more! Give me MORE!

Ni som känner till artisterna i FV, har ni några favoriter?