Dagbok, Personligt

Tiden går snabbt!

30 januari, 2013

Godmorgon bloggen!

 

Just nu gör det fruktansvärt ont i min högra hand och det går knappt att skriva. har haft problem med händerna sen många år tillbax, men just nu är det super jobbigt.

Nästa vecka ska jag till en specialist som ska ta en titt på händerna! Igår fick jag smygtitta på nya uppdateringen till bloggen. Kommer bli så JÄVLA snyggt! Och jag kommer kunna blogga på riktigt igen! Mer bilder, fler berättelse och mycket mer. Allt kommer bli lättare!

Min lägenhet ser ju KAOS ut och det går inte alls att få i ordning något, rensa och kastar massa skit!

När jag väl kommer igång och när den nya uppdateringen är uppe kommer allt bli större och jag kommer fokusera mig 100% på bloggen och göra saker jag gjorde förr!

I helgen ska jag skicka iväg lite inbjudan till min utställning. Saken blir lättare ju fler dagar som går, vilka man bjuder och vilka man inte bjuder!

Någon av mina läsare som vill komma?

Så fort den nya uppdateringen är uppe kommer jag lansera en ny hemsida. Den är nästan klar.

Men jag ser verkligen fram emot min visning på Vardagsrummet den 16 Feb! Fyfan va kul det ska bli! Och veckan efter det flyttar jag till min helt egna lägenhet!

SONY DSC

Hip Hop, Internationell Musik

Ny video: Juelz Santana (Feat. Future) – Nobody KnowsJuelz Santana (Feat. Future) – Nobody Knows

29 januari, 2013

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ibland blir jag helt galen när det släpps videos och sen tas bort från nätet! Varför gör dom så här?

Men vilken tur att jag hittar dessa videos som de tar bort eller inte låtar vårat kära land se!

Denna video var borttagen, men någon har laddat upp den och hur länge den är uppe vet jag inte. Men jävligt bra är den!

Passar väll på att lägga upp en bild som jag tagit på Juelz Santana.

Nu funkar videon!

Dagbok, Personligt

Lyssna på dig själv!

28 januari, 2013

Hej alla fina läsare!

Mycket som händer här i bloggen. Jag har knappt uppdaterat något i helgen och det har med att vi håller på och göra små små förändringar och därför kan det ibland se lite kaos ut. Igår hade jag en annan tillfällig design en stund. Men det finns lite fel i bloggen som måste fixas och sen ska själva designen få en lite nya look!

Kommer bli SJUKT snyggt!

Igår lämnade jag in bilderna till Framia som ligger i Vällingby! Ser verkligen fram emot och se slutresultatet. Kommer bli OTROLIGT FINT!  Jag är glad att jag hittat till den butiken, älskar dom som jobbar där, riktigt trevliga!
Ser verkligen fram emot min utställning jag har på Vardagsrummet den 16 Feb!

Det är en sak som jag aldrig trodde skulle ske och nu är jag peppad på att göra fler!

Jag kommer inom kort att påbörja nästa projekt och då kommer det bli tillsammans med Sabri! Ååå vad jag ser fram emot det!

Inget är omöjligt! Glöm aldrig bort det! Allt går om man vill! Se på mig, jag trodde aldrig att jag skulle vara här för 6 år sen! ALDRIG kunde jag tro det!

Men idag är jag gladast i världen!

582343_472274279495551_692947498_n

Dagbok

Slutföra!

27 januari, 2013

Ska strax iväg och lämna in lite bilder till visningen den 16 feb! Bloggen har precis uppdateras och det har skett många bra förändringar! Återkommer om dessa förändringar lite senare. Hoppas bara på att de stora förändringarna ska gå! Men det kan se lite rörigt ut! duvetinte

Dagbok

Ursäkta röran!

27 januari, 2013

Just nu håller en väldigt fin människa på att uppdaterar min blogg och förhoppningsvis gör små ändringar! Så det kan Se väldigt rörigt ut!!!