Hip Hop, Svensk hiphop musik

Ny musik: Frispråkarn – Jag Minns Det Homie

26 mars, 2013

Så här skriver Frispråkarn själv:

En låt jag skrev till min älskade vän Tobbe som tyvärr lämnade oss för tidigt. Denna krockade lite med release av min Storebror singel då temat är liknande. Här är en första version av låten och jag är mkt nöjd med texterna. Hoppas att jag får möjlighet att färdigställa den till 100 framöver.
Enjoy & håll hårt i era nära & kära!
Text Frispråkarn
Beat Three Legs Luigi
Inspelad av Astma
Outfit

SS/XIII Fanny Lyckman for Estradeur

25 mars, 2013
FannyLyckmanForEstradeur11liten

 

Förra veckan släppte Fanny Lyckman en del av hennes kollektion som var ett måste i garderoben.  Så jävla snygga grejer och jag hoppas dom sitter bra. Hatar o köpa grejer på nätet, men jag kunde inte låta bli! Hoppas jag får hem kläderna idag. Lägger upp lite bilder på plaggen när jag fått hem dom.

FannyLyckmanForEstradeur8liten FannyLyckmanForEstradeur3litenBildkälla