Jag gillar Dani M, jag tycker han är jätte duktig som artist och han blir bara bättre och bättre! Men denna låt är inte en av hans bästa låtar…!
Har du någon favoritlåt med Dani M?
Min är fortfarande den som han körde hos Ametist!
Jag gillar Dani M, jag tycker han är jätte duktig som artist och han blir bara bättre och bättre! Men denna låt är inte en av hans bästa låtar…!
Min är fortfarande den som han körde hos Ametist!
Jag har väntat på denna dag, jag har verkligen hållt det inom mig om Hopsin och hans besök i Stockholm. Eventet är inte uppe en, men nu säger Hopsin själv att han kommer till Stockholm på Valborg.
Eftersom det inte finns någon info en om vart han kommer att vara så väntar jag med det. Jag vet redan vart, vem som spelar före honom och vem som är Dj! haha. Jag har vetat detta länge eftersom jag kommer att fota den kvällen!
As fett att han kommer både till Stockholm och Malmö! Men så fort dom släppt info om vart han spelar kommer jag också att lägga upp det i bloggen! Ni får helt enkelt hålla koll här!
Mina två favoritpojkar har en riktigt FET fest ikväll på Vardagsrummet och vet ni vaaadd?? Jag missar festen!! Kom på att jag börjar kl 09:00 imorrn. Ikväll är det också 18 års gräns. Så alla ni som bor eller är i Sthlm ikväll borde ta er till Vardagsrummet och festa på stället som jag hänger på! Sabri är en av de bästa Dj’s. Vet att han hatar att jag säger så, men han spelar riktig bra musik och Sanny kommer säkert bjuda på as fet musik han med. Sanny och Sabri tillsammans skapar KAOS! Dom två spelar verkligen as fet musik och jag vet att ni kommer gilla dom. As fet Hiphop, bra folk och ett bra ställe! Jag kan garantera er en FET kväll!
Cassie måste vara en av de Hetaste kvinnorna på planeten! Man dör lite när man ser henne haha Nohomo eller vad e de folk säger när de skriver något om samma kön.
Sak i samma, SNYGG! Jag har alltid gillat henne o kommer nog alltid göra det. Gillar samarbetet mellan henne och Rick Ross!
Det här är min typ av musik, de här är något jag gärna sitter hemma o lyssnar på! Och jag lär sitta hemma o lyssna på denna låt! Låten kommer att komma ut på The Dream’s album ‘IV Play.
Jag har lite svårt för Honey Cocaine. Har aldrig fastnat för hennes musik, de finns något som stör mig med henne.
Kan inte sätta fingret på vad det är. MEN….! Denna låt var rätt nice ändå.
Hur jävla underbart är inte detta? Men seriöst, ni kan hata hur mycket ni vill. I FUCKING LOVE IT! Jag struntar i vad folk tycker o tänker, allt jag bryr mig om är vad jag tycker hehe.
Videon är as sexiiiig!