Foto

Panetoz på besök hos mig!

7 april, 2013
page2

Jag älskar verkligen killarna från Panetoz! Dom är hur coola som helst och jävligt roliga! Älskar o hänga med dom. Tror jag känt dom i 4 år nu. i Fredags ringde Pa Modou och frågade helt spontant om de kunde komma förbi mig för lite nya bilder och det var självklart att de skulle få göra det.  Blev en stor utmaning för mig att ha 5 killar i min lilla 1a, men det gick bra. Vi skrattade och tog massor av roliga bilder. Egentligen skulle vi ta bilderna om 2 veckor, men dom fick en lucka öppen och jag skulle ändå ingenstans.

Blev jätte nöjd med bilderna. Ska försöka sätta mig o fixa bilderna i veckan!

SONY DSC

Dagbok, Personligt

Panetoz + Sean Banan + Vänner!

7 april, 2013

 

 

Jag är seriöst helt slut efter denna helg! Måste verkligen börja ta det lite lugnare! i Fredags var jag verkligen inte på humör, jag hade ingen lust alls att gå ut efter Ken Ring konserten, men det gjorde jag ändå. Träffade upp grabbarna och drog till Fridays och sen Vardagsrummet. I går tänkte jag inte alls gå ut. Skulle egentligen på middag, men jag banga pga mina egna issue’s. Istället mötte jag upp tjejerna och drog till Cafet där Mr Sean Banan hade sin födelsedagsfest. Var jätte kul och se honom, inte sett han på jätte länge-

Idag var mina pojkar från Panetoz hemma hos mig. Bjöd dom på saft och godis medans jag tog massa roliga bilder! Skrattade tills jag nästan börja gråta! Älskar verkligen dom, man blir så glad när man hänger med killarna från Panetoz.  Bad grabbarna göra en sak till eleverna på mitt jobb och förhoppningsvis kommer de bli skit glada när de ser det jag fixat!

page

Hoppas ni haft en bra helg. Gjort något kul? 

 

Event, Hip Hop

Ken ring är en klass för sig!

6 april, 2013
DSC04189

Ken Ring är verkligen en klass för sig när det gäller hiphop! Han är även en av de jag lyssnat på sen jag var 13-14 år gammal. Första gången jag såg han live var på Tv programmet Toppen. Då gick jag i 7an och han körde med låten Mamma. Jag mins allt, mins att han satt ner på en pall, hade långt hår och hade mjukis kläder typ. hahah! Jag har och kommer alltid gilla Ken Ring! Iallfall hans musik!

Igår hade han en jävligt fet konsert och den va inte alls lika stökig som hans konserter brukar vara! Man kunde njuta av att sitta och titta på konserten.

Tack till  Ricardo som gav oss en helt egen bås precis vid scenen! Jävligt bra konsert! JÄVLIGT BRA!

Tävling

Tävling: Vinn biljetter och se Hopsin Live!

5 april, 2013
hop
     För två år sen kom jag i kontakt med Hopsin och gjorde en fet intervju (länk). Och nu, två år senare kommer han till Sverige och ni har chansen att vinna 2 biljetter till den exklusiva spelningen i Stockholm. Detta är i samarbete med Uptown!

 

Hopsin gör en exklusiv show i Stockholm med ett begränsat antal biljetter på Valborg tillsammans med Stockholms ökända Abidaz som kommer att köra lite nytt och gamalt innan sitt släpp nu i sommar. Som hus DJ så har vi 2012 års vinnare av ”Årets DJ” på Kingsizegalan DJ Black Moose som står för en skön uppvärmning.

för att vinna

för att tävla måste du vara 18 år! 

1. Klicka gilla, via ditt Facebook-konto, på detta inlägg, här nedan.

2.  Maila ditt fullständiga namn, Ålder & Svar till tavling@duvetinte.se : Vilken är din favoritlåt med Hopsin?

 
Tävling avslutas den 26 April!

Tisdag 30 april (Valborg)
Bryggarsalen
Klockan 20.00
Biljettpris: 260 kronor förköp, 300 kr i dörren
Biljetter släpps på Tickster V15

Mer info hittar ni här!