Det var på tiden att Aleks släppte något nytt! Vi alla har väntat väldigt länge på att få höra något nytt! Jag älskar detta, jävlar vad bra. Aleks är en av mina favoritartister och han kommer nog förbli en favorit så länge han sysslar med musik. Jag hoppas på att det kommer mer och ett nytt album!
Jag måste vara helt ärlig, jag har inte lyssnat så mycket på Ivory, men jag har blivit rekommenderad från flera håll att jag borde lyssna mer på honom. Ångrar lite att jag inte började tidigare för han är SUPER grym! Väntar dock på att han ska skicka hans låtar så att jag kan spela dom ute. Har fått förfrågan flera gånger.
Här är iallfall hans nya video som han precis släppt.
Igår var det en sjukt bra dag! Efter jobbet drog jag till studion för att gå igenom låtarna med Finess inför kvällen! Jag är typ numera hans DJ! Efter studion drog vi o soundchecka på Slakthuset där han skulle uppträda. Efter det drog grabbarna tillbaka till studion men jag åkte till Lydmar för att fota för Kingsize! Stannade inte så länge utan tog en taxi till studion för att träffa upp killarna. Blev lite fifa innan vi drog till Slakthuset! Var sjukt nervös när jag skulle Dj’a men allt gick super bra. Efter uppträdandet fick jag göra ett gästinhopp och Dj’a en stund på Slakthuset! Körde lite gamla sköna hiphop låtar och Trap! Folk var helt hypade! Bra drag! Åkte hem rätt tidigt, va helt slut!
Nu ska jag iväg och spela på ett bröllop! Jävligt kul!
Mina vänner från Malmö har släppt en ny video! Värt att kolla in!
Idag… Idag är dagen jag ska göra en FET grej med Finess. En grej som kan få folk o snacka om. Det känns jävligt bra! Det bästa är att Kingsize tycker det är en FET idé och att jag ska köra på det. Tror att dom kanske lägger upp en nyhet om det sen, ska se vad Finess säger först om det. Men ni får helt enkelt följa mig på instagram och ta reda på vad det är jag ska göra!
Det är typ INGEN, inte ens mina nära som vet om. Jo, jag tror en person vet om det. hehe. Jag tycker det är en jävligt rolig grej.
Men först ska jag till jobbet, sen möta Finess och sen till Lydmar och fota. Blir mycket jobb idag! Ska försöka hänga med en vän ikväll samtidigt som jag jobbar.
Imorrn ska jag även Dj’a på ett bröllop. Kommer bli as kul det här. Nu ska jag mot bussen. Ha en super bra dag mina fina läsare!
Bild taget av Ali Wali
Om det är något jag fastnat för så är det Trap Musik. Men det jag inte fattat en är varför det står TWERK överallt. När jag söker på TRAP så får jag upp musiken men jag får samtidigt upp TWERK. Jag kallar det för Trap när jag pratar med folk eftersom det är vad det heter, en blandning av hiphop, house och dub, men min mapp på datorn heter Twerk. haha. Jag har dock valt att mina trap låtar ska vara remix på kända hiphop låtar. Jag har verkligen fastnat för det, brukar alltid spela det när jag Dj’ar!
Har så sjukt feta låtar! Hittade en bra playlist med massa feta låtar som en dj hade mixat!
Lägger upp lite direktlänkar med feta låtar som jag brukar spela
Beyonce
https://www.youtube.com/watch?v=-DZzSEjD0wA
Luniz
Drake
https://www.youtube.com/watch?v=_x_yf-gkcEU
Montell Jordan
Jay-Z
https://www.youtube.com/watch?v=rYv9jq_DcpA
Är det någon där ute som kan förklara de här med Trap och Twerk?
Juste, boka mig som DJ -> melika@duvetinte.se
Mer info om denna feta spelning nästa vecka hittar ni här :
http://www.iloveyes.se/konserter/apollo-brown-ugly-heroes-barrel-brothers-fasching-september-4/













