Här har ni alla Kanye’s dansare som jobbat med honom under hans shower i Australien 2012 . Detta var tydligen en present till honom!
Godmorgon alla där ute!
Varje dag vaknar jag upp med en känsla och det är oftast olika känslor. Men denna känsla har jag haft ett bra tag. Jag tror jag behöver ta en paus från allt. Då menar jag från mina vänner, min familj, mitt jobb, min blogg och allt annat som finns runt om kring mig!
Har tänk på att åka bort, men jag hatar att vara ensam och det skulle ju inte fungera!
Därför har mina tankar kring London blivit större och större. Jag skulle självklart kunna tänka mig och åka dit.
Men nu med min nya ”roll” på jobbet blir det svårare och ta komp som jag brukade ta lite då o då. hehe.
Är det någon som åkt utomlands själv?
Jag vill jätte gärna göra en fotoresa, att bara åka till ett ställe för att fota och att målet är att fota! London skulle vara ett av de målen. Att bara fota!
Jag vill så gärna, men just nu är det min egen rädsla som hindrar mig. Jag är rädd och jag vet inte varför jag är rädd.
Nästa vecka kommer jag göra lite förändringar. Sätta ett schema och göra lite nytta efter jobbet! Behöver hålla igång träningen och fokusera mig lite mer på jobbet.
Älskar att ha nya mål och jag älskar verkligen när jag vaknar upp och är motiverad! Jag går o lägger mig runt 22:00 och går upp 05:30! Fungerar helt perfekt!
Jag tar gärna emot förfrågningar om fotografering och andra roliga fotojobb!! Bara att höra av er, finns tid just nu!
Hitta ingen perfekt låt till detta inlägg. Inget som passar! Älskar bara låten haha !
Evergreen – Dunka! (Trailer)Evergreen – Dunka! (Trailer)
17 augusti, 2012Se trailern först här på duvetinte.se
Evergreen är en musikkonstellation som består av K, O!, Sidi och Reifer.
De både rappar, sjunger och producerar musiken.
Gruppens namn står för ett musikstycke som aldrig förlorar sin glöd, och är därmed evigt fräsch och evigt grön.
Dunka! är vår debutsingel som ska få dansgolvet att gunga och folket att dunka hela natten lång.
Videon släpps den 24 Aug och ni kan se den här på duvetinte.se
Evergreen – Dunka! (Trailer) from Evergreen Sweden on Vimeo.
Back In The Hood [Prod. STRESS]Back In The Hood [Prod. STRESS]
16 augusti, 2012ÅÅ vad stolt jag blir över Bosh!! SJUKT STOLT!
för ett år sen kontaktade Bosh mig via facebook och ville ha duvetinte klistermärken och jag träffade upp honom. Han passade vid de tillfället att också ta ett kort med mig.
Vid ett senare tillfälle kom han på kulturlägret jag hade för ett år sen och efter det har jag i stort sätt sagt till honom att träna och jobba hårt med musiken. Han har vid flera tillfällen velat ge upp. Men varför ge upp när man kan ha kul samtidigt som man gör det man älskar?
redan för ett år sen pratade han om att Stress skulle producera ett beat och han var jätte glad över det. Nu äntligen släpper han en helt egen video som Stress producerat. Ni ser även han i videon!
Jag blir också tacksam över hur han reppar duvetinte.se och visar kärlek. Han har även en Svensk hiphop legen T-shirt i videon!
AS FETT!
Kolla in videon!
Videon är gjort utav: Joel Wallberg for Kon Produktion
Just nu läser jag en jävligt intressant bok. Act like a Lady, Think like a man. För någon dag sen bloggade jag o en film som heter Think like a man och den är baserad på boken jag läser just nu!
Jag hade ingen aning om att det fanns en bok förens efter jag sett filmen. Min tjejkompis mailade över e-boken och nu finns den på min mobil.
Boken säger saker jag redan vet om, men man får veta lite extra saker som kan vara bra att ha med sig i bakhuvudet. Jag är väldigt intresserad av allt som har lite psykologi i. Alla pepp böcker och ”hur man ska göra” böcker. Speciellt när det kommer till människor.
Vissa saker är ingen nyhet för mig. Under hela mitt liv har jag hängt med bara killar och hört alla deras historier och sett hur de beter sig. Men man kan få många Aha-upplevelser.
Intressant!
Om ni har pepp-böcker att rekommendera, gör det gärna! Väldigt intresserad!











