Jag känner verkligen att jag har mycket att se över när det gäller min blogg!
Hur länge ska jag fortsätta?
Vad är det jag vill göra?
och vart är det jag vill komma någonstans?
Idag har det varit en jävligt kass dag och det får man ha. Mitt liv är LÅNGT I FRÅN perfekt. Jag älskar mitt liv och det jag gör. Men jag är som alla andra.
Det är dessa dagar som man får en riktigt bra tankeställare. När man verkligen ser över allt i livet!
Jag vet inte längre hur kul det här är längre, just de här med att ”jobba” med hiphop och dessa artister.
Det jag däremot vet är att jag ÄLSKAR musiken, jag älskar verkligen Hiphop. Musiken är en del av mig och att fota, oj vad jag älskar att fota! Skulle kunna spendera dagar med att enbart fota. känner verkligen hur jag hamnar i en annan värld när jag fotar!
Men hur ska jag då kombinera det jag älskar med det jag gör?
Nu är jag otroligt tacksam över att få kombinera just det jag älskar med mitt vanliga jobb som jag älskar. Där har jag en foto kurs en gång i veckan får mina små kids. Jag har haft och kommer troligen ha massa roliga hiphop workshop på mitt gamla jobb.
Det jag vet är att jag vill lära mig att fota mer, jag är sjukt intresserad av att få utöka mina kunskaper kring fota eftersom det är något jag haft intresse för sen jag var jätte liten.

Nu har jag kontaktat min webbdesigner som ska ändra lite i min blogg imorrn eller nästa vecka. förhoppningsvis blir det som jag tänkt och då kommer det bli så som jag alltid velat ha!
Ska sätta mig och fixa GW bilderna innan jag går och lägger mig. Ska försöka få till lite fler fotojobb. Bilden här ovan är från just den dagen vi var uppe på Hammarby backen!
Men jag säger Godnatt nu.
Kanske ska jag ta en semester. Skulle jag klara av att vara utan min blogg, facebook och twitter i en vecka?
vad tror ni? skulle jag klara det?
Men jag undrar om ni skulle klara er utan mig hehe :)
Sov gott♥