Hip Hop, Svensk hiphop musik

Ny video: Nimo feat. Ison & Fille – Står För MinNew music: Nimo feat. Ison & Fille – Står För Min

28 september, 2012

Älskar när det släppt ny musik som man direkt fastnar för! Tre favoriter i en och samma låt, hur bra är inte det?

Tycker att vi alla ska sprida detta som virus! Detta får inte missas!

 

Nimo feat. Ison & Fille
”Står för min”

Producerad av Matte Caliste för Blast Off/Stadsbild
Regi: Matte Caliste för Blast Off/Stadsbild

Spotify:
http://open.spotify.com/album/3F7qwGeXPnNjUACCrz9fFG

iTunes:
http://itunes.apple.com/se/album/star-for-min-single/id563745454

Foto, Mingelbilder

Bilder: Mpower eventet Pictures from Mpower

28 september, 2012

För en vecka sen var jag på ett event och fotade! Det var inget hiphop Event, utan något helt annat. Jag blev bokad som deras fotograf och det var super kul och få fota något annat.

Här har ni några bilder som jag tog på Mpower eventet.

DuVetInte TV, Foto, Livebilder, På Scen

Bilder och video med Macklemore & Ryan Lewis! Macklemore & Ryan Lewis!

27 september, 2012

Vilken kväll det var igår! Detta måste vart en av de bästa konserterna jag varit på! Sjukt bra killar live, vilken energi och vilken energi publiken hade.

Länge sen jag såg en hel klubb gunga och jag i stort sätt kunde ALLA texterna i låtarna. HÄRLIGT! Jag hade som sagt aldrig hört dom, men gud vilka bra låtar dom hade!

Jag fick träffa killarna efter konserten för att fota lite. Härliga killar.  Dom var super trevliga. Ibland glömmer man bort att de är helt vanliga människor. Men han i rött var hur rolig som helst. Han lärde sig namnet på min blogg och sa det ett par gånger till de andra. De kom även på ett smeknamn åt mig. hahah. Eftersom jag sa att jag både var fotograf och bloggare så blev det blografer.

Mer bilder kommer imorrn.  Om dom kommer till Sverige igen kommer jag vara på plats och varje krona är värt att betala!

Längst ner på inlägget finns det en videoklipp!

 

DSC07566DSC07548DSC06991DSC07427DSC07252

 

DSC07566DSC07548DSC06991DSC07427DSC07252

Dagbok, Personligt

Stress? Vad e de?

26 september, 2012

Känner verkligen stressen. Sjukt stressad, men jag är glad att jag är jävligt snabb på att få saker gjort! Ska strax iväg för att fota ett event. Fick ett samtal igår kväll om jag kunde komma in och fota en konsert ikväll och det är självklart man tackar ja till det! Jag har endå blivit lovad att få komma hem tidigt så att jag får sova minst 6 timmar. haha.
Hoppas det funkar. Är dock heeellt död efter gymmet. Varje onsdag tränar jag tillsammans med en kollega. Min kropp är helt död men jag känner mig pigg! Ser fram emot och få fota lite. Men jag känner inte till dessa artister som ska köra, de e från USA och rätt stora, men jag har aldrig hört dom. Macklemore & Ryan Lewis kör ikväll! Vi får se hur det går. Men det är roliga och fota de jag inte lyssnar på. Då kan jag fokusera mer på att ta bilder. hehe.

På fredag har jag lite fritid till att umgås med vänner, men hela denna vecka är planerad till att jobba! Så mycket som MÅSTE göras!

 

Så här låter dom som jag ska fota ikväll!

Lägger upp lite bilder imorrn!

Ha en super kväll!