Dagbok, Personligt

Ny dag, ny tid, ny vecka!

1 oktober, 2012

Godmorgon alla där ute!

Jag känner verkligen av det här med helger och vardagar! Jag bloggar mindre på lördagar och jag tycker det känns bäst så! Ibland bloggar jag inget alls och ibland bloggar jag mycket. Allt beror på vad jag gör. Jag tycker det är väldigt skönt och ha 1 ledig dag i veckan som jag får bara ta det lugnt och koppla bort mig från allt jobb.

Min hjärna verkar endå börja jobba för tidigt, drömde i natt om mina ungdomar. haha!  Kommer jobba över ikväll, blir ett par timmar längre.

Vad har jag gjort i helgen? vill knappt tänka på det. hehe. Haft jätte trevligt med mina vänner, hängt på Vardagsrummet.

Ni som är 18+ och går ut, tycker ni det är fel och alltid gå till samma klubb? Jag tycker det är rätt bekvämt och gå in på samma ställe. Speciellt när det är bra människor, bra musik och bra folk!

 

Någon jag vill se detta år är Chris Brown! Ska försöka köpa biljetter och gå på den. Hoppas jag får med mig någon som vill gå. Annars går jag helt själv!

Nu ska jag dra till jobbet!

Dagbok, Foto, Personligt

Bilder från idag!

1 oktober, 2012

Vilken bra söndag måste jag säga! Känner att jag hunnit med en massa kul. Blivit fotad, umgåts med vänner, städat, jobbat och kollat på film!

Idag blev jag Fotad av en 14 årig kille som är super duktig på att fota. Jag blir så glad och se när ungdomar jobbar redan nu med det dom älskar! Såg bilderna i kameran som Joel tog, och de såg riktigt bra ut!

Bellz fick ta lite bilder när jag blev fotad. Sen fick hon ta några på mig lite snabbt! Tog lite nya bilder på Bella också! Passade på när jag endå hade tid! Blev sjukt bra bilder. Tror att jag också kommer få bilderna som Joel tog på mig idag! Lägger upp dom när han skickat.

DSC07591DSC07592

DSC07630DSC07835DSC07903DSC07917

 

Exklusiv släpp, Hip Hop, Svensk hiphop musik

Duvetinte släpp: Sellish – Tankebanor

30 september, 2012

Tankebanor

Först och främst vill jag börja med att säga GRATTIISSS på födelsedagen Sellish! 

Det var dax för mig att släppa en ny låt med denna unga och duktiga rappare! Ni som följt min blogg har säkert läst intervjun med honom och laddat ner musiken jag lagt upp här på bloggen. Läs HÄR,   Där kan ni också lära känna Sellish lite bättre!

LADDA NER LÅTEN HELT GRATIS GENOM ATT KLICKA HÄR

Glöm inte heller att Gratta honom på födelsedagen och det kan ni göra genom att kommentera eller gå in på följande sidor:

www.twitter.com/sellish
www.youtube.com/sellishmusic
https://www.facebook.com/pages/Sellish/248986508489096
www.soundcloud.com/sellish
https://www.facebook.com/groups/130108573763929/
www.soundcloud.com/base-ent

 

 

Hip Hop, Svensk hiphop musik

Panetoz gör det på engelska!

30 september, 2012

Jag trodde INTE att det skulle hålla! Men fyfan vad BRA den är på engelska.  Den e fan bättre på engelska!

Åååå blir så JÄVLA stolt över killarna! All lycka till deras framgång och massor av kärlek!

Dagbok, Personligt

När det går som bäst!

28 september, 2012

Känner verkligen att jag har otroligt mycket att göra! Men varje gång jag gör klart något o skickar iväg det känns det bättre men 5 min efter känner jag stressen av att jag har en hög med andra saker att göra!

Jag kommer denna vecka att koncentrera mig på att färdigställa en musikvideo som jag kommer att släppas väldigt snart! Ska släppa den samma dag som jag ska vara med hos Ametist! Blev bokad igår till kärleksattacken. Ska dit om ca 2 veckor! Super KUL! Ska få berätta om alla 10000 projekt jag gör. hahaha! Men fokus är så klart hiphop & ungdomar!

DSC07262

Innan utgång ikväll ska jag göra klart bilderna som jag tog i onsdags. Var för sliten igår gör att fixa klart allt! Somnade väldigt tidigt!

Trots att jag skriver en lista på vad som ska göras hinner jag inte klart med allt! Men jag gillar det, jag gillar o gräva ner mig i foto jobb! LOVE IT!

Önskar er alla en SUPER DUPER NICE fredag!

Foto, Hip Hop

Skor, hela dan varje dag! shoes 2

28 september, 2012

Det var ingen som kunde gissa på förra inlägget med skor. Hade lagt upp Petter’s skor!

Jag gillar detta med skor bilder! Men jag vet inte vad jag ska kalla detta inlägg! Dagens skor? Gissa Hiphop Skor? Skor på scen?

Kan inte ni komma på förslag?

Dagens skor tillhör en Amerikansk artist!

DSC043421DSC043421