Foto, Pressbilder

förhandstitta på helgens Fotojobb! This weekend

22 oktober, 2012

Som ni vet gillar jag och lägga upp bilder som inte är helt klara och det är för att ni ska få se lite på de jag jobbar med! Dessa två bilder tog jag igår strax innan jag åkte hem. Har inte lagt över de andra bilderna på datorn.

Men dessa bilder är inte klara en så de får inte användas till något!  Ska se om jag hinner fixa bilderna denna vecka. Tar väldigt lång tid!

behöver ni en fotograf kontakta mig direkt på melika@duvetinte.se

DSC09622 2DSC09641 2

DSC09622 2DSC09641 2

Dagbok, Personligt

Ny vecka, Ny tid, nya dagarNicki Minaj, Cassie – The Boys

22 oktober, 2012

Godmorgon!

Känns väldigt konstigt att jag vakna upp pigg. Tror det har med helgen att göra. Jag har fått sovit ut både lördagen och söndagen vilket gett mig mer energi idag! Sen är jag hungrig. Jag är hungrig på att jobba hårdare en hårdast och komma längre en längst!

Idag ska jag på visning. Åker till Tyresö och kollar in en lägenhet där och direkt efter det åker jag till Farsta och tittar på en annan lägenhet. Jag gillar dom båda riktigt mycket. Dom är jätte fina. Men Tyresö har exakt allt jag vill ha. Och första är bara väldigt fin.

Vi får se. Det fanns en annan lägenhet jag ville se, men den såldes innan jag han gå på visning. Det är roligt och kolla på lägenhet, men det är en jobbig process. Man blir slut i huvudet.

Det är självklart en ny vecka och det händer nya saker. Förutom att jag ska titta på lägenhet ska jag även fota 3 event, Torsdag, Fredag och Lördag! På söndag ska jag fota en vän till mig och då kommer vi vara här hos mig.

pratade med Dani M igår och han kommer jag fota snart och en väldigt stor Bloggare ska också bli fotad av mig. Kul va?

Det rullar på som det ska!

Förresten, har ni hört den nya låten med Nicki Minaj och Cassie? SÅ JÄVLA BRA!!!!!

Ha en underbar dag! 

Dagbok, Personligt

Vad händer Borlänge?

21 oktober, 2012

Vilken kväll det var igår. Borlänge är verkligen speciell. Människorna är rätt speciella dom med haha. Jag förstår nu varför människor från andra städer säger att det finns så jävla snygga killar i sthlm, det är ju för att de inte finns några i dessa små städer, TYP! hahah.

Träffade på lite roliga människor och jag fick Achee och gå loss. Wohoow. Tog dessa bilder från Achee’s instagram.

Ska strax packa och sen ska vi in mot stan och ta lite fler bilder innan jag sätter mig på tåget.

Men jag gillar Borlänge och tycker det är as kul hos Achee. Nä nu ska jag ta och packa medans Achee kollar på bilderna från igår.

306673328513027621 223931730306635728129559569 223931730

Dagbok

hur ofta ska man kolla upp sig?

21 oktober, 2012

 

 

Något jag funderat länge på att är att göra en Hälsoundersökning! Speciellt nu när jag endå slutat röka. Jag har ju gått igenom en hel del saker och skulle nog behöva kolla upp mig för att se hur frisk jag är.
Dom tar ju någon typ av blod prov o urinprov. hittade en sida om hälsoundersökning och mamma har ändå sagt att jag borde kolla upp mig. tycker alla borde göra det.
Har haft lågt blodtryck typ hela mitt liv och det är inte så bra.
Men hur ofta ska man göra dessa kontroller?
vem som helt kan inte heller ta blodprov på mig, man måste sticka 50 hål på mig innan man får någon blod. hehe. Men dom kollar tydligen om man har rister för olika sjukdomar. Jag som opererat mina njurar och haft problem med dom hela livet borde ju göra det..
Jag hatar sjukhus och väntar alltid tills sista sekunden innan jag går och kollar upp mig fast att jag vet att jag måste göra det. Och jag har funderat skit länge att kolla upp mitt tillstånd. Hur frisk är jag? jag är rätt störd i huvudet haha men jag skulle behöva veta hur mycket vitaminer jag skulle behöva få i mig. Har en burk C vitaminer hemma som jag tänk länge att jag ska börja äta.
och så mycket sötsaker jag äter kan inte heller vara bra. Får skriva det i min todo list! Man måste verkligen ta hand om sin hälsa och man måste ta hand om sig själv. Det är jätte viktigt! Man lever bara en gång och då är det bra om man är frisk så länge de bara går.media
Bilden är från ett av mina senaste sjukhusbesök!

Dagbok, Personligt

Godmorgon?

21 oktober, 2012

Hej alla där ute!

Vet ni hur mycket jag älskar söndagar? Det är den ända dagen jag verkligen tar det lugnt på. Är fortfarande i Borlänge, har varit vaken ett bra tag. Achee sover i sitt rum. Funderar på att hoppa på honom så att han vaknar, eller göra extra ljud. haha.

Vet  inte hur länge jag kommer stanna här. men inte så länge till. Måste hem o fixa massa saker. Ska kolla på lägenhet imorrn också. De ska bli fett kul!

Jag filmade killarna igår. Ska försöka lägga upp den ikväll.

306972179350505110 7766872

Foto, Personligt

När jag ställer mig i rampljuset Today’s outfit

20 oktober, 2012

Passade på att ta två bilder på mig själv i studion som vi byggde upp hemma hos Achee. Saknade mina studio blixtrar idag. men de gick jätte bra och ta bilderna. Vi har valt ut bilder som vi vill ha och de ska jag sätta mig nästa vecka med. Imorrn innan jag åker hem ska vi fota lite till. Blev ju bokad för foto jobb, det innebär en hel del fotning. Ikväll bir det utgång. Ser fram emot och få skaka rumpan med grabbarna. Achee och Johan vet hur man ska behandla gäster och de har verkligen tagit hand om mig. Jag har ett bord här med massa gott o äta hela tiden. Älskar o jobba med dom!

Achee skulle passa perfekt som min assistent hehe. Han tog två jätte fina bilder på mig!

 

DSC09569 copyDSC09560 

DSC09569 copyDSC09560