Justin Timberlake tillbaka med en ny låt tillsammans med Jay-ZJustin Timberlake Ft. Jay-Z
14 januari, 2013
An Open Letter to you (the fans):
I hope this gets to you the right way. It’s the only way I know to do it. Some people may criticize me for the last 3 days. But it was fun, right?? Right?!?! Besides, I’d rather speak directly to all of you. And, who can knock me for having a little bit of fun with it?
Well… No more teasing. Although, it was A LOT of fun. (Did I mention that I’m having fun with this?? Ha!)
*Makes a serious face*
So, here goes:
This year is an exciting one for me. As you probably have heard through the “grapevine,” I’m gearing up for a big 2013.
Back in June of last year, I quietly started working on what is now, my next journey with that thing I love called MUSIC.
The inspiration for this really came out of the blue and to be honest, I didn’t expect anything out of it. I just went into the studio and started playing around with some sounds and songs. It was probably the best time I’ve had in my career… Just creating with no rules and/or end goal in mind and really enjoying the process.
What I came up with is something I couldn’t be more excited about! It is full of inspiration that I grew up listening to and some newfound muses that I’ve discovered along the way.
I’m calling it “The 20/20 Experience,” and it’s coming out this year.
I hope you enjoy listening to it as much as I enjoyed making it.
That’s all I’m giving you for now… I know, I know! Again, with the teasing!!!
Get ready. This is going to be fun (well, at least it is for me).
– Justin
Godmorgon!
Fyfan vilken jobbig natt jag haft! Vaknade två, tre gånger av att jag hade jävligt dåliga drömmar! Mådde riktigt dåligt eftersom det kändes som om det hände på riktigt!
jag drömde att en vän till mig, Chapee satt i en bil tillsammans med Adam Tensta och en till. Helt plötsligt satt dom i min lägenhet, men då låg min lägenhet längst ner i byggnaden och rakt in körde en bild och personen i bilen tog fram en kniv och mördade Chapee. Helst sjukt! Varför drömmer jag om honom? och vad betyder denna dröm? Jag var så rädd i min dröm, väggen bilen körde igenom fixades på en gång och jag vågade inte sova i min lägenhet. Jag kontaktade min styvpappa som jag inte pratat med på två år som hade en lägenhet i Rinkeby som jag kunde bo i, men där bodde min pappa som jag inte pratat med på 6 månader.
Sjukaste drömmen ever. Vad försöker mitt undermedveten säga?
Nä, nu måste jag skaka bort den där jobbiga känslan man får när man drömmer något hemskt!
Jag vet inte vad som hänt, men jag är väldigt inspirerad och peppad på att göra alla dessa saker som jag gör. Just nu är fokuset på festen jag har om drygt en månad! Det är sjukt mycket som ska göras, men jag har sagt att allt ska vara klar till slutet av denna vecka och nästa vecka ska allt ut! Ska skicka iväg massor av inbjudan till den stora festen! Jag är väldigt motiverad till allt. Jag har inte alls haft några problem med att sluta röka eftersom jag aldrig varit så här bestämd i mitt liv. Träningen har jag kommit igång med, alltså mer tid till att ta hand om mig själv!
Jag har dessutom lagt till lite tid för vänner, hur bra är inte det? Jag hinner med allt, jag får ihop ALLT! Denna vecka kommer det bli en hård träning. Har två olika träningskompisar vilket är jätte bra.
Så peppad jag är! Tror inte ni förstår hur peppad jag är till allt!
Funderar på att gå och sova nu så att jag kan vakna lite extra tidigt och få lite saker gjorda innan jobbet! Kanske träna lite innan jobbet!
Apropå något helt annat så måste jag dela med mig av denna låt. Kommer nog aldrig tröttna. Älskar Jessie J’s attityd här!
Hoppas ni haft en bra helg iallfall!
sov gott!
Så, nu har vi tagit de nya bilderna och spånat på den nya affischen! Kommer bli SJUKT bra! Bella är fan duktig på de här med bilder. Hon blir nog den ända som får fota mig hahah! Och assistera mig, vilket hon typ gör endå!
Vilken helg, kan man verkligen ha så här trevligt? Jag har bestämt mig för att sluta upp med alla mina dåliga vanor och enligt människor runt om kring mig fick jag höra att jag var väldigt tråkig! Men vet ni vad, de struntar jag i! För jag kan ha riktigt kul utan alkohol! Denna helg har jag verkligen mått bra, jag har inte haft ångest och jag har vaknat upp och varit super pigg! Jag kommer inte dricka på ett tag och jag behöver inte göra det! Jag har ändå skit kul.
i Fredags jobbade jag på Vardagsrummet. Fotade lite bilder på ett event och sen var jag kvar och festade tillsammans med Bella.
Bella hjälpte mig och fota, vi gick ihop och blev ett team!
I lördags firade jag Henx, drog till en jätte dålig klubb, men innan jag gick hem drog jag förbi Vardagsrummet en snabbis och kollade läget.
Idag mår jag hur bra som helst. Bella är på väg till mig, hon ska assistera mig och fota mig! Jobbar på min utställning och hon ska nu få ta bilder på mig med hjälp av mig! Bra att ha bra vänner som kan ställa upp!
Här e tre bilder från i Fredags.
Jag frös rätt mycket där inne!
Panetoz var på Vardagsrummet och firade en gemensam vän till oss!
Dj Black Moose spelade as feta låtar!

















