Äntligen får vi höra lite nytt från Petter! Hur bra är inte det på en skala?
Vad tycker ni om den nya låten?
Äntligen får vi höra lite nytt från Petter! Hur bra är inte det på en skala?
Vad tycker ni om den nya låten?
Här om dagen fick jag ett fint sms av min syster som berättade att hon hade fått en inbjudan till Snoop Dogg’s fest.
Ibland åker de stora artisterna till Indien och har sjukt stora fester och min syster får väldigt mycket inbjudan till dessa fester. Det är trots allt inte konstigt eftersom hon jobbar själv som skådespelare och modell.
Men syrran stötte på Snoop Dogg under festen.
Kanske dax för mig också att flytta till Indien och börja jobba där hahah! Många där borta som faktis vill det. Men tycker det är sjukt kul att det går bra för syrran och att hon får uppleva allt det hon gör. Hon är en av de få människor jag känner som verkligen tagit ett stort steg och kämpat.
Alltid varit min idol, någon jag ser upp till och någon jag alltid kommer se upp till!
Ps. för mig kommer han alltid att heta Snoop Dogg!
Som ni vet jobbar jag stenhårt med affischen och inbjudan till festen den 16 feb. Här är smakprov på affischen! Kommer bli SJUKT snyggt!
Det var dock inte alls lätt att bli fotad med ögonbindelse och ett par högklackade skor. Höll på och ramla ett par gånger!
Ser fram emot detta !
Här har ni bilderna från Trey Songz konsert på Berns 2013!
Bilderna är tagna av mig och får inte användas utan loggan på!
Är det någon som ska gå och se Kendrick Lamar när han kommer till Sverige o en månad?
En av de bästa jag sett live måste jag säga, han är sjukt bra live och hans musik är verkligen en klass för sig!
Väldigt intressant låt…!
Kendrick Lamar är för bra!
Ab-Soul ”ILLuminate” ft. Kendrick Lamar
Produced by Skhye Hutch
Directed by Fredo Tovar and Scott Fleishman
http://www.Youtube.com/APLUSFILMZTV
#controlsystem available now!
http://itunes.apple.com/us/album/control-system/id525933456
@abdashsoul | Facebook.com/AbSoulMusic
TopDawgMusic.com
God morgon!
Hoppas alla ni fina människor mår bra för det gör jag!
Ska strax iväg till jobbet men innan dess ska jag förblogga lite så att det uppdateras med massa roliga saker under dagen. Det är därför jag går upp ett par timmar innan jag ska till jobbet, just för att hinna förblogga.
Imorgon måste jag skriva upp en lista och fixa mailadress till alla de jag ska bjuda till utställningen den 16 feb. Jag kommer bjuda de som faktis betyder något för mig, de som har haft en stor betydelse för bloggen och människor jag respekterar! Det är en självklarhet! Min fest, jag bestämmer! Svårare en det är de inte! eller hur?
Till något annat, känner mig SJUKT irriterad så här tidigt på morgonen. Men jag försöker verkligen att hålla det inne och tänka på något annat! Stör mig på små saker. Dax och vända, idag ska det blir en super bra dag, med massa roliga saker. Saa ju gymma!
Startar dagen med en as fet låt med Kid Ink!
Känner mig verkligen super trött just nu och det har väll med allt slits som görs på jobbet och dåliga nätter. Haft väldigt konstiga drömmar de senaste två dagarna! Men men!
Blir sjukt förbannad när min blogg ligger nere ett par timmar för att webbhotellet inte funkar som det ska! Imorrn ska jag ringa och försöka se om jag kan komma på någon lösning och kanske flytta bloggen.
Mina ögon går verkligen i kors. hahah! Så trött att jag knappt orkar skriva något.
I helgen måste exakt ALLT vara klart till min fest och de betyder att om jag ens ska tänka tanken på att gå ut då får jag ta en liten sväng på lördag. Måste verkligen jobba med utställningen!
Jag undrar om ni hade klarat av att vara mig för en dag!
Jobba heltid på skola och ha hand om barns med olika typer av Diagnoser, driva denna blogg, fota, jobba på en utställning, vara kontaktperson, försöka ha ett vanligt liv och umgås med vänner. Listan fortsätter!
Men jag klarar det, bättre en vad jag tror och det är tack vare att jag har ett sånt jävla bra jobb och människor runt om kring mig som ställer upp.
Imorrn slänger jag upp lite feta bilder som jag inte hunnit lägga upp en!
Ååå, nu somnar jag! God natt!