Hur bra är inte detta?
Min chef tagga mig på facebook och detta är ett bra sätt att avsluta eller påbörja en kväll/dag! Jag kunde inte sluta digga med och få ett gått skratt! Älskar hur de mixar in och kör med live band! Härligt!
Hur bra är inte detta?
Min chef tagga mig på facebook och detta är ett bra sätt att avsluta eller påbörja en kväll/dag! Jag kunde inte sluta digga med och få ett gått skratt! Älskar hur de mixar in och kör med live band! Härligt!
Fyfan vad jag är inspirerad! De känns verkligen som om jag hittat det jag sökt efter! Jag har inte alls varit motiverad eller orkat göra något, men efter vad som hände igår med alla läkartider och besöket på akuten så har jag verkligen hittat inspiration!
Nu ska jag börja ta fram massor av inspiration bilder och sen börja fotografera, ska även boka in premiär för min utställning på Framia!
Har ju plockat ner hela studion nu inför flytten, men så fort jag flyttat och fixat till där hemma kommer jag sätta igång att fota och även fortsätta ta roliga bilder på mig själv! SKIT KUL!
Det är helt sjukt vad man gått igenom och hur kul man fått! Jag har heller inte förstått hur jag orkat med allt detta! Det finns inget som heter ge upp i min värld, de finns inget som heter omöjligt, de finns inget som heter de går inte.
Jag vet att allt går om man vill och det vet jag av egna erfarenhet! Om man aldrig testar kan man aldrig veta om det går eller inte!
Jag hör dagligen människor, stora som små säga att ”det inte går”. Jag vill inte att människor ska ge upp så lätt. Kör på, våga möta rädslan och gör det som får er att må bra av! Men var INTE rädd!
Jag trodde aldrig att jag skulle lyckas i början, men det fanns människor där ute som fick mig att tro på mig själv och titta nu, jag har kommit lågt!
Heltidsjobb som resurspedagog, en blogg som jag haft i 4 år, fotagraferar och byggt en egen studio, kontaktperson för ungdomar, föreläser och medverkat i en dokumentär, köpt min första lägenhet, har fantastiska vänner, underbar familj och ett skit bra arbetslag!
Dessa bilder här under är från mitt första och andra år som bloggare! Jag gör allt i livet med kärlek, det är för jag älskar det och inget annat!
Denna låt hörde jag när jag jobbade med Internmusik för ett år sen och redan då tyckte jag den va fet! Kul och se videon med låten! Tycker den är lika bra nu som jag tyckte då.
Jag har verkligen fastnat för Medinas senaste Album som de släppte förra året! Och jag lägger alltid upp mina favoritlåtar som jag lyssnar just nu på i en egen spotify lista som ni kan lyssna på HÄR.
Jag har alltid tyckt om Medina, långt innan jag började blogga. Jag har trots allt växt upp med Sami’s lillebror och lyssnat på honom sedan Special Blend – tiderna.
Mina Topp tre låtar från Hayat är Där palmerna bor, Yalla Kompis & Cantando