Internationell Musik

Förhandslyssna på Justin Timberlake’s nya album The 20/20 Experience!

12 mars, 2013
yLuPpqF

Om någon vecka kommer J.T släppa hans nya album som väldigt många (inklusive jag) väntat på! Men nu får alla chansen att strema den och lyssna på 1 timma och 11 min skön musik från J.T.  Man kan även förhansbeställa den på iTunes. Det låter väldigt bra måste jag säga! För er som gillar Justin Timberlake är detta något jag rekommenderar !

 

Stream: Justin Timberlake – The 20/20 Experience (Album)

1. Pusher Love Girl
2. Suit & Tie feat. Jay-Z
3. Don’t Hold The Wall
4. Strawberry Bubblegum
5. Tunnel Vision
6. Spaceship Coupe
7. That Girl
8. Let The Groove Get In
9. Mirrors
10. Blue Ocean Floor

Hip Hop, VideoBlogg

Big Sean live (Video) Sweden!

10 mars, 2013


Jag trodde inte att Big Sean skulle vara bra live. Jag trodde att han skulle vara riktigt kass och inte alls ha en bra ”sång” röst på scen! Det lät riktigt bra och han var riktigt bra!

Han hade bra med energi, bra scennärvaro och bra kontakt med publiken. Han han enligt mig gjorde en Trey Songz var de inge fel med. Han var dock inte lika sliskig som Trey när han tog av sig sin tröja och T-shirt.

Big Sean var inte alls blyg med att ta för sig på scen, han hoppade runt och var på alla hörnen på scenen. Skönt och se artister som inte står still på en och samma plats! Men man kunde se att det fanns människor som faktis tyckte om Big Sean och inte för de tre låtarna som A$$, Clique och Mercy! Men lite synd att det inte var så jätte mycket människor. De kanske borde hållit sig till GK som är mindre.

Men jag skulle kunna tänka mig att gå och se Big Sean igen.

Om jag får betygsätta konserten så skulle jag säga en 3a.

Någon av er som var där och tycker något annat?