För ett tag sen la jag upp DJ Victoriouz låt som han gjorde ihop med bl.a Twista. Som det ser ut kommer jag styra upp något nice med honom till bloggen. Ni får hålla koll.
Jävligt nice låt! I just love it!
För ett tag sen la jag upp DJ Victoriouz låt som han gjorde ihop med bl.a Twista. Som det ser ut kommer jag styra upp något nice med honom till bloggen. Ni får hålla koll.
Jävligt nice låt! I just love it!
Om någon vecka kommer J.T släppa hans nya album som väldigt många (inklusive jag) väntat på! Men nu får alla chansen att strema den och lyssna på 1 timma och 11 min skön musik från J.T. Man kan även förhansbeställa den på iTunes. Det låter väldigt bra måste jag säga! För er som gillar Justin Timberlake är detta något jag rekommenderar !
Stream: Justin Timberlake – The 20/20 Experience (Album)
1. Pusher Love Girl
2. Suit & Tie feat. Jay-Z
3. Don’t Hold The Wall
4. Strawberry Bubblegum
5. Tunnel Vision
6. Spaceship Coupe
7. That Girl
8. Let The Groove Get In
9. Mirrors
10. Blue Ocean Floor
Hur bra var inte denna? eller tycker jag att den är bra för att jag gillar både Bow wow och Kid Ink?
Bow wow har precis släppt ett mixtape, Greenlight 5. Jag har inte hunnit lyssna på alla låtar och därför kan jag inte säga vad jag tycker om låtarna.
Jag lyssnade på bow wow förut, gillar de gamla låtarna! Men vi får väll se vad jag tycker när jag lyssnat.
Vilken grym tjej. Henne gillade jag! Veronica som hon heter är i från Miami/Chicago. Hon är även signad till YMCMB. Jävligt nice! Synd bara att Wayne ställde in, såg fram emot att se kedjan live! Men men, next time!
Han hade bra med energi, bra scennärvaro och bra kontakt med publiken. Han han enligt mig gjorde en Trey Songz var de inge fel med. Han var dock inte lika sliskig som Trey när han tog av sig sin tröja och T-shirt.
Big Sean var inte alls blyg med att ta för sig på scen, han hoppade runt och var på alla hörnen på scenen. Skönt och se artister som inte står still på en och samma plats! Men man kunde se att det fanns människor som faktis tyckte om Big Sean och inte för de tre låtarna som A$$, Clique och Mercy! Men lite synd att det inte var så jätte mycket människor. De kanske borde hållit sig till GK som är mindre.
Men jag skulle kunna tänka mig att gå och se Big Sean igen.
Om jag får betygsätta konserten så skulle jag säga en 3a.
Någon av er som var där och tycker något annat?