Dagbok, Personligt

Det blir vad det blir!

18 april, 2013

Godmorgon!

Hoppas ni mår bra!

Igår blev det en miss i bloggandet och det händer ibland. Jag sov hos min mamma o förrigår och orkade verkligen inte sätta mig och blogga. försov mig igår och då fick jag ingen chans att blogga. Vi har så jävla mycket på jobbet just nu, jobbar övertid varje dag så det blir lite mindre bloggande. Idag ska jag jobba från 10 på dagen till 23:00 på kvällen.  först jobbar jag som vanligt och sen mot kvällen ska vi ha en föreställning för alla föräldrar. Ska bli så kul och få se eleverna uppträda. Jag är otroligt stolt över mina elever. jätte stolt.

Till något annat, jag har hoppas från att åka till att inte åka till USA i sommar. Hade bestämt mig för att inte åka alls. Men igår när jag prata med min syster lyckades hon övertala mig att åka med 2 veckor till usa. Som det ser ut så blir det en USA resa till sommaren.

Jag kommer leva så jävla snååålt fram till resan för att spara så mycket pengar jag bara kan, vill shoppa som fan där borta! Yeeeey! Mycket kul att se fram emot!

Blev även bokad som Host på årbyfestivalen som blir min 3dje gång! Jag älskar Eskilstuna, alltid lika kul och få komma dit. Yeey!

I helgen blir det ingen utgång för min del, ingen ska sukta mig till att gå ut heller. Jag ska bara jobba. Ska träffa mina ungdomar och sen ska jag fixa med bilderna och sen ska jag fota Hoosam!

Här är lite bilder från 2007 när jag var i USA med syrran!  

page

 

Personligt

& Dom där speciella läsarna!

16 april, 2013

Ni alla vet hur mycket jag tycker om mina läsare! Men det finns vissa läsare som man aldrig glömmer. De man faktis har lite kontakt med ute på nätet och sen finns det dom man till slut blir vänner med.

I hegen stötte jag på en kille som vann biljetter till  R.A. The Rugged Man, men han är inte vem som helst heller, han har målat en duvetinte-tavla som jag har har här hemma. Super trevlig kille.

Jag älskar verkligen att träffa på mina läsare och jag står gärna några minuter o pratar. why not!

Jag är inte så dryg och kaxig som jag ser ut att vara! Bara ibland, hehe.

Här är Niclas och hans kompis som vann två biljetter!

SONY DSC

Hip Hop, Svensk hiphop musik

The Spell

15 april, 2013

innan jag går o lägger mig så måste jag dela med mig av den senaste låten från Xersize! Han har alltid gett mig kärlek för det jag gjort och det uppskattar jag…! Väldigt mycket..! Han har aldrig förväntat sig att jag ska lägga upp hans musik, han sprider min blogg och alltid stöttat och det tycker jag är otroligt snällt av honom!

Han släppte en ny låt idag som jag tänkte att jag skulle dela med mig och detta är faktis en av hans bättre låtar. Jag gillar beatet!