DagbokPato Pooh – 3AM i Svennebygränd 16 april, 2013Jaaa, fan vad nice. helt rätt av Pato att droppa en ny video på Svenska! Mer sånt!!!! eller vad säger ni? You Might Also LikeMycket att göra 10 maj, 2014 Jag kallar det leva livet, du kallar det Skryta 22 november, 2015Sveriges snyggaste Hiphop nykomlingar 13 januari, 2012 Previous PostBildspecial: R.A. The Rugged Man Next PostDet blir vad det blir!