DagbokStudiohäng 26 augusti, 2014 Inge vila för mig! Är i studion nu tillsammans med Finess! Vi har gått igenom lite grejer som vi ska göra. Jag kommer inte säga något nu, ni får helt enkelt se vad det blir! Helt hypad fan! Ska snart hem o sova på en gång, är helt slut. You Might Also LikeBilder: Ken Ring på Scandic Grand Central Ken Ring 27 oktober, 2012 Den nya Laroy! 16 november, 2013Do what you like 22 oktober, 2014 Previous PostChris Jyck – Låg Profil feat. Flips Next PostJobb, Möte + Foto