Hittade gamla bilder från 2010 som Muster tog på mig. Kände att jag var tvungen och lägga upp en bild. Passar perfekt inför julen.
Foto: Muster
Retusch: Melika Zakariae
Hittade gamla bilder från 2010 som Muster tog på mig. Kände att jag var tvungen och lägga upp en bild. Passar perfekt inför julen.
Foto: Muster
Retusch: Melika Zakariae
Directed by : Jay Veesualz.
Styling: Aysha Jones Ceesay
Makup: Emma Dimitroglou
Dance choreography by Emelie Cederskär (Bounce)
Music by : Fernando Fuentes, Fredrik Samsson, Stefamn Ekstedt, Magnus Sjölander.
License by Samsson Music Sweden / Millaray Records Sweden
© Sayenmusic 2013
contact: info@moretti.se or info@sayenmusic.com
Directed by : Jay Veesualz.
Styling: Aysha Jones Ceesay
Makup: Emma Dimitroglou
Dance choreography by Emelie Cederskär (Bounce)
Music by : Fernando Fuentes, Fredrik Samsson, Stefamn Ekstedt, Magnus Sjölander.
License by Samsson Music Sweden / Millaray Records Sweden
© Sayenmusic 2013
contact: info@moretti.se or info@sayenmusic.com
Jag har alltid varit den som skrivit personliga saker om artister som släpper ny musik, när jag skriver personligt menar jag med följande: Vad jag tycker om låten, har jag några roliga minnen med artisten, något som är väldigt bra med personen, något som kanske är mindre bra och annat roligt. Saker ni aldrig annars får läsa utan endast vem som gjort låt, beat, och lite smått info. Det brukar jag ha med i de hela.
Jag skulle kunna skriva en bok om Sipho, Claciuz eller rättare sagt Mr.Living som han nu mera går under. Han är en av de personer som jag känt längst, rättare sagt jag lärde känna han innan jag börja blogga med hiphop. Han tillsammans med bl.a J-son är anledningen till varför jag bloggar.
Nu är jag riktigt glad och få höra något nytt, känns som om det vore evigheter sen. Jag lyssnade väldigt mycket på honom när jag startade bloggen.
Jag och Sipho (Mr.Living) 2009
Så här förklarar han på engelska:
This exclusive track is the first one from one of my upcoming projects, produced by none other than the french beast Blackbrown from the city of Paris. I call it ”What I tell em” and the message behind the track is pretty much self explanatory, the way I like music in general to be. The track is not mastered so I labeled it as a ”work in progress” so you wont be able to download it but you can still hear what Im cooking and give feedback.
Just make sure that you turn me up some! :D
Enjoy!
Infinite! <3
Detta betyder att han kommer att släppa mer, mycket mer!! håller tummarna och ser fram emot och få både se och höra!

För er som följt min blogg ett bra tag vet att jag alltid lägger upp ny musik från Bobby, men det som e tråkigt är att jag måste vänta hur länge som helst innan han släpper något nytt. Jag vill ha nytt minst en gång i veckan. hehe.
Stolt över Sindri är jag också som producerat denna låt. Sindri är en av mina favoriter, han är grym på det han gör och genom åren har han blivit en väldigt bra vän till mig.
Nu vill jag att Bobby och Sindri släpper en hel mixtape ihop, hur bra skulle de inte vara?
Vocals written & performed by: Bobby Castelo for The Brand/LFLHDY Entertainment
Track produced & mixed by: Sindri for Endlezz Entertainment
Instagram: @bobbybolivian
www.sindrionline.com
Vocals written & performed by: Bobby Castelo for The Brand/LFLHDY Entertainment
Track produced & mixed by: Sindri for Endlezz Entertainment
Instagram: @bobbybolivian
www.sindrionline.com
Jag känner mig som världens lyckligaste människa! Ni anar inte hur mycket det betyder för mig att kunna uppfylla mina elevers önskan! Jag gör saker som jag önska någon gjorde för mig när jag var liten och jag är faktis jätte tacksam över detta.
Tack till Salla för att vi fick komma och tack till Stor! Jag är otroligt tacksam över denna dag! Tack tack tack!
Ibland kan jag vakna upp och tänka ”fan vad mycket jag har att göra” sen sätter jag mig vid datorn och vet knappt vad jag ska göra hahaha.
Allt jag gör just nu är jobbar, festar och letar lägenhet! Samma sak varje dag hahah.
Men idag ska jag göra något super kul, något jag tack vare duvetinte.se kan göra. Jag ska nämligen till Redline studion tillsammans med en av mina elever som är 10 år. Hans önskan var att få åka till en studio och testa på massa kul.
Tack vare bloggen kunde jag kontakta Salla och fråga om honom om vi kunde åka dit. Hade jag inte bloggat hade jag inte känt honom. Jag är otroligt glad att dom tar emot oss på studiobesök. Detta är vad jag också jobbar mig upp till. Att kunna ta med elever och göra något kul på skoltid!
Min elev fick välja vad han ville göra. I början var hans mål att få träffa Petter men sen ångra han sig och ville till en studio och varför inte ta honom till sveriges bästa producenter? Kommer ta massa bilder.
Här är en bild från min födelsedags fest 2011.
Killar med Tatueringar måste vara det hetaste som finns! heheh.
För ett tag sen fotade jag Sabri som brukar Dja på Vardagsrummet.
I helgen ska jag fota honom och Sanny till en kommande grej!