Hip Hop, Internationell Musik

Bad Ass

5 mars, 2013

Jag har länge sagt att Kid Ink är en av de bästa just nu, enligt mig!  Han är en av de artister jag lyssnar på som mest (just nu).  Han är en av de jag vill se live just nu!

Jag tror väll många av er känner till LA rapparen Kid Ink?  Nu är äntligen videon till Bad Ass ute som jag länge väntat på. För er som inte hört låten tidigare borde kolla in videon. Men denna gång gästar Meek Mill och Wale! 

Bra kombo!

Vad tycker ni om Kid Ink? 

Lämna gärna en kommentar med eran åsikt! 

 

Dagbok, Personligt

My Weekend

4 mars, 2013

page

Min helg har verkligen varit lyckad.

1. Gadda mig hos Dennis. 2 Festade en kväll på Vardagsrummet tillsammans med mina fina vänner. 3. Flyttade och skapade kaos. 4 Rita var på besök från GBG och stannade över natten hos mig!

Följ mig på instagram @duvetinte

 

Dagbok, Personligt

Godmorgon!

4 mars, 2013

God morgon alla Vänner & Fiender.

Har varit dålig på att blogga i helgen och jag kan endast skylla på flytten. Har flyttat till en jätte söt 1a som jag numera börjar störa mig på hahah. Eller inte jätte mycket utan det finns små saker som stör mig. Typ att jag inte kan få igång mitt trådlösa bredband, ingen synlig eluttag i köket, får inte in TV kanalerna eftersom det är en grej som tydligen är i vägen.

Ska messa han jag köpte utav och fråga hur man gör med köket och tv hehe. Han är ju trots allt super trevlig!

Ska strax till jobbet idag, ser fram emot halva dagen bara. Har massa saker och göra på jobbet idag känner jag. Kommer bli en knas vecka.

Igår gadda jag mig hos Dennis. Det gjorde inte lika ont som sist. Trodde jag skulle typ döö av smärta, men det gick sjukt bra!

530295_10151349380855865_646802699_n

Så här såg tatueringen ut innan jag gick till Dennis och fortsatte. nu är den mer trashad och ser KAOZ ut. Så som det ska göra.

Men det är inte klart en, har en sittning kvar tror jag! Blir nog nästa månad eller något. Ska fortsätta på ryggen, mot skulderbladet och ner mot revbenen där jag redan har en, men vi ska göra om det jag redan har. Lägga till massa snygga saker.

Kommer bli as COOLT!  Ska fota och lägga upp bilder på hur det ser ut ikväll då jag förhoppningsvis fått upp studion !