DagbokGodmorgon? 17 juli, 2014 Vaknade precis o ska sova snart igen. Sverige är 7 timmar före. Igår sov jag till detta. Underbart. Idag blir det stranden o shopping. Ska ta med mig kameran o fota massor. Sett as tönga graffiti ställen. Hoppas ni har det bra. You Might Also LikeMusik är mitt liv 10 september, 2013 Onsdag 15 oktober, 2014Tillbaka 23 juni, 2014 Previous PostFramme i usa Next PostChicago